Wednesday, April 20, 2011

Saya sayang adik saya

Posted by cutiefasha at 9:19 PM
Assalammualaikum,

Saya sayang adik saya,
Bila saya sedih, dia gembirakan hati saya.
Bila saya lapar, dia pun masakkan untuk saya.
Nak tahu apa dia masak?
Nasi Goreng Asam. Ye, memang pelik namanya.
Tapi, jangan disangkal rasanya yang sungguh memikat.
Resepi? Nasi, Minyak, Air Asam(yang cicah ikan bakar tu)
Kemudian....goreng.
Jangan tanya apa rahsia nya.
Sebab dia adik saya.

Saya sayang adik saya,
Dia memang tak kedekut orangnya.
Acapkali birthday kawan-kawannya, dia bagi hadiah.
Tapi, bukan gune duit dia =.=''
Ye, sangat licik orangnya.
Namun, hanya dengan kawan dia pemurah,
Dengan kakaknya, dia pemarah.
Suka cubit, jerit, juga geletek.
Tapi takpe,
Sebab dia adik saya.

Saya sayang adik saya,
Hari lahirnya bakal tiba,
Wish-listnya panjang berjela,
Maaf dik, kakakmu tengah berjimat duit,
Buat tanggungan di masa sempit.
Jangan risau jangan khuatir,
Hadiah untukmu pasti hadir.
Sebab dia adik saya.


Adik,
You may not be a perfect person in this world,
But, in my own world,
You definitely are my perfect lil sister.

Yes, kita selalu gaduh,
Gaduh-gaduh manja takda salahnya,
Adik merajuk, kaklong pujuk.
Kaklong merajuk?
Adik buat-buat sibuk.



Whatever it is,
SAYA SAYANG ADIK SAYA,
SEBAB DIA JE-LAH ADIK SAYA SEORANG.
LOVE YOU FROM BOTTOM OF MY HEART.
KAKLONG




Yes, my adik is definitely TALLER than me =.='

0 comments:

LinkWithin

 

♬ ♪♪ Deeper Conversation ♬ ♪♪ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review