Thursday, January 20, 2011

The meaning behind My Blog name

Posted by cutiefasha at 12:00 PM

Current Blog name : Deeper Conversation

Previously :

1) Gadis Semasa

waaaaayyyy before that:

2)  ::: Dan Sebenarnya :::










Okay, perasan tak, kalau sape2 minat Yuna akan notice that my blog's name adalah diinspirasikan dari lagu-lagu nyanyian + ciptaan Yuna? *memang disengajakan* sebab I love her song and her simple lyrics in each and every song that she wrote.


Tapi, for sure, I chose Deeper Conversation as my blog's name sebab now, as I'll be 20 *uhuk2*, I suppose that I'll be more mature and able to write some infos that are more deeper in meaning. Bukan lagi all those craps time zaman budak-budak. cheh, bajet da besar. Anyways, kalau tengok lirik lagu ni,

"And if you don't mind can you tell me all your hopes & fears 
And everything that you believe in 
Would you make a difference in the world"


Memang tujuan tulis blog ni pun atas dasar the passion of writing kan? So, ni lah medium untuk sampaikan apa yang terbuku di hati. It's personal and if people doesn't like it, they will just skip it. It's reader's right to read or not, sebab blog is a free medium. Ye lah, trend pun trend jugak, tapi kalau takde pape yang berguna, memang tak best la kan? 


Sometimes, ada jugak ter-emo and tulis benda yang sangat personal (gaduh, sakit hati, or luahan rasa), tapi its only because I need a medium to let it burst out. Lagipun, I know tak ramai pun yang tahu kewujudan blog ni, so tak pe kot (?)....

And lastly, about the blog's name, mungkin akan ada perancangan nak tukar nama lagi in the future. Tambah-tambah kalau Cik Yuna ada lagu baru and title yang sangat menarik halwa telinga, bolehlah dipertimbangkan. Tee hee.



Till next challenge~

0 comments:

LinkWithin

 

♬ ♪♪ Deeper Conversation ♬ ♪♪ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review