Sunday, November 14, 2010

Nak tumbuk org boleh?

Posted by cutiefasha at 8:03 AM

dush dush dush

benci
marah
geram
saket ati
menyampah
tak boleh saba dah

Questions to ponder:
1) Apa kau rasa kalau org bercerita pasal keburukan kau kat tempat awam? Pastu ko boleh dgr/tau dorg ckp pasal kau. Kuang aja kan?

2) Apa perasaan kau kalau org cakap diri kau macam jijik sangat? "eeii, tak sanggup aku".. Wey, aku pun ada hati perasaan tau T_T

3) Lebih specific: Kalau orang kutuk kau kat facebook, apa kau rasa? Mungkin indirectly, tapi still terang-terangan itu adalah kau, kau nak diam je ke?

Answers:

*those in bold + red font*

"aku sedih sangat sekarang ni. habis rosak semua mood sebab laptop dah elok. YOU RUIN MY DAY!!! Rasa nak jerit kuat-kuat kat tingkap, nak nangis sampai air mata ni kering, tapi semua tau TAK GUNE. Buat apa aku bazirkan air mata aku utk kau yang kononnya kawan, tapi...hampeh! "

i am crying badly. deep inside me. You Never Know. Coz You Never Care.

1 comments:

AnaWahab said...

Sabar naa..
sorry la kalo an pun banyak buat salah ni..i'm sorry..

LinkWithin

 

♬ ♪♪ Deeper Conversation ♬ ♪♪ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review