Friday, June 25, 2010

Kem Bina Negara Tanjung Rhu, Sepang

Posted by cutiefasha at 11:50 AM
penat, tapi seronok...buat masa ni, takde mood lagi nak post pasal pengalaman kat kem. 

Tapi, for this post just nak cakap something yg tak de kena mengena ngan tajuk post [kot?]:

"Aku sangat bingung and confuse nape "ko" macam ni? Dulu pun pernah jadik perkara yang lebih kurang sama, tapi kita dua dua tahu yang benda tu tak betul. Apsal ko ambik serius and takmo cakap ngan aku? Kita kawan, yang lain lain pun kawan kita gak. Tapi, ko macam taknak kawan aku. Aku buat salah pape ke kat ko? Maaf la kalau ada salah or silap yang aku tak tau, but honestly, tak salah kan kalau kita bertegur sapa?"

p/s: good luck wat suma Taylor's Graduate June 2010...selamat melangkah ke alam universiti pulak ye...
pp/s: Jangan lupe semua perlembagaan yg kita belajar kat kem...penting utk generasi warisan negara....haha

0 comments:

LinkWithin

 

♬ ♪♪ Deeper Conversation ♬ ♪♪ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review